Прийшовши в мережевий бізнес, новачки часто збиваються. Звичайно краще власного досвіду нічого немає і краще діяти, нехай і роблячи помилки, ніж зовсім не діяти, і боятися зробити їх.

Починаючи нову справу, якщо ви хочете отримати найкращий результат, варто звертати увагу на те, як хтось робив це до вас. Пропоную вам систему зустрічі, яка допоможе побудувати хорошу команду партнерів.

Етапи рекрутингу.

Що таке рекрутинг?

РЕКРУТИНГ – це пошук і відбір партнерів (Консультантів / Лідерів).

Хто такий партнер?

ПАРТНЕР – це той, хто має певні обов’язки і несе відповідальність за їх виконання.

РЕКРУТИНГ складається з двох етапів:


1. ПОШУК.

– Використовуємо Список Знайомих, рекомендації, соцмережі, email розсилку…
Пам’ятайте, що існує статистика: з 10 запрошених на зустріч прийдуть 3-5 осіб, а з 3-5 один прийме пропозицію стати Консультантом. Решта 2-4 – це клієнти.
Це означає, щоб рекрутувати 3-4 Консультантів або Лідерів в місяць, необхідно призначити 30-40 зустрічей, а провести близько 12-20 зустрічей.


2. Співбесіда.

Мета співбесіди:
– Визначити хто перед нами – Клієнт або Консультант/Лідер
– Якщо перед нами Консультант/Лідер – отримати згоду на співпрацю.

СТРУКТУРА ЗУСТРІЧІ

1. Встановлення контакту.
2. Визначення потреб (бажань кандидата).
3.Презентація компанії.
4. Презентація бізнес можливостей Компанії.
5. Укладення угоди.

Які завдання кожного етапу?

Встановлення контакту

Перше враження: наш зовнішній вигляд і наш внутрішній настрій.

Привітання (ставимо запитання: Як добралися? Чи легко нас знайшли?)

Своя історія, наприклад: “Колись я, як і Ви, була на такій же зустрічі і прийняла правильне рішення будувати бізнес. Сьогодні я дуже задоволена
(чим?) і я хочу, щоб інші теж отримали такі ж можливості.

Перше враження про себе можна створити тільки перший раз!!!.
Пам’ятайте про всі деталі – від охайного зовнішнього вигляду до найдрібніших нюансів таких, як ручка, блокнот, калькулятор, каталог (якщо буде необхідність).
Акуратність і чистота. На це люди звертають увагу і у них про Вас складається певна думка.
А Вам необхідно що? Щоб наш кандидат відразу побачив надійного бізнес-партнера.

Внутрішньо ми теж повинні бути налаштовані позитивно і вірити тільки в успішне укладення угоди! Пам’ятайте, що думки матеріалізуються! Необхідно, щоб був гарний настрій (негативні емоції люди відчувають на відстані 5 метрів !!!). Посмішка – це Ваш успіх!

До початку зустрічі розмовляємо з кандидатом «ні про що», щоб кандидат міг перевести дух, розслабитися і налаштуватися на зустріч. В першу чергу Ви повинні розповісти про себе, а вже потім знайомитися з кандидатом. Тому, щоб людина могла довіритися і більше відкритися. Чому він повинен Вам про себе щось розповідати, якщо Ви про себе нічого не розповіли?
Логічно, правда?

Це правило стосується різних моментів в роботі: знайомство, обмін контактними телефонами, електронними адресами та ін.

Своя історія повинна бути яскравою, цікавою, що захоплює, щоб кандидат послухав вас і захотів бути схожим на Вас і бути саме в Вашій команді !!! Найголовніше, що своя історія повинна бути правдивою!
У кожного з Вас є чим пишатися!


Отже, ми розповіли про себе. Людина зробить висновки, що будь-який, якщо захоче, може змінити своє життя на краще. І власним прикладом показати, що це можливо.

“Якщо Бог дає БАЖАННЯ, ТО І ЗАВЖДИ ДАЄ СИЛУ НА ЙОГО ВТІЛЕННЯ!!!”

Тепер ми переходимо до знайомства з нашим кандидатом.

Визначення потреб.

1. Чи працює зараз? Де? Чим займається?

2. Якщо щось таке, що хотіли б змінити у своєму житті?

3. Цікавить Вас дохід або додатковий дохід?

4. Який мінімальний дохід або додатковий дохід за місяць готові
розглядати?

5. Скільки годин на тиждень Ви готові виділити на отримання доходу або додаткового доходу ?

Визначення потреб – це найголовніший етап співбесіди.

Задаємо більше відкритих питань (на які необхідно дати
розгорнута відповідь.

А питання, на які можна відповісти одним
словом – ТАК чи НІ – називаються закритими)
.

Чим більше питань будемо задавати співрозмовнику, тим краще дізнаємося кандидата і будемо чітко розуміти що ми можемо запропонувати саме йому. Розмова не повинен бути як допит. Це повинен бути приємний діалог.

6. Чи працюєте (навчаєтесь) зараз? Де? Розкажіть, чим займаєтеся? Як проводите вільний час?

7.Якщо на питання “Цікавить вас ДОХІД або ДОДАТКОВИЙ
ДОХІД”
людина говорить НІ, то перед Вами Клієнт.

Тоді ставимо запитання як клієнтові:
– Як доглядаєте за шкірою?
– Які засоби по догляду використовуєте?
– Що вважаєте за краще з декоративної косметики?
– Пропонуємо безкоштовну консультацію і майстер-клас, під час якого ще раз можемо розповісти про наші пропозиції (доходу, розвитку і економії).

Якщо ж на питання “Цікавить вас ДОХІД або ДОДАТКОВИЙ
ДОХІД”
отримуєте відповідь ДА, тоді ми продовжуємо наше співбесіду.

– Який мінімальний дохід або додатковий за місяць готові розглянути?
– Скільки годин на тиждень Ви готові виділити на отримання доходу?

Виходячи з відповідей кандидата Ви будуєте свою презентацію. Тому
важливо записувати відповіді, а також використовувати техніку активного слухання:
– Ні в якому разі не перебивайте.
– Намагайтеся на кожну відповідь ставити уточнювальні питання.
Наприклад:
– На скільки я зрозуміла стабільний графік роботи з 9 до 18.00 Вас не влаштовує?
– Або, я зрозуміла, що за більш ефективну роботу ніяких бонусів від свого керівника Ви не одержуєте?

Коли ми дізналися про потреби нашого кандидата переходимо до презентації можливостей: «Тепер я Вам розповім про компанії і можливості».

Презентація компанії

Структура презентації Компанії:

– Про компанію
– Про продукт
– Про можливості

При презентації Компанії необхідно давати тільки основні факти про Компанію.

1. Наша компанія – це міжнародна компанія, яка виробляє і продає продукцію методом прямих продажів. Компанії … років і вона стрімко розвивається.
2. Продукція компанії унікальна і хорошої якості…
3. Широка лінійка продукції дає можливість мати постійно хороший дохід. Асортимент постійно розширюється.
4. У компанії є свій власний науково-дослідний центр і власне виробництво і це дає можливість створювати унікальну продукцію.

Презентація бізнес можливостей вашої Компанії

“Перераховане, дає можливість компанії бути лідером в нашій ніші й пропонувати кращі умови співпраці для наших Консультантів, Лідерів. Тому хочу запропонувати саме Вам (бізнес можливості):
– Бути керівником бізнес-групи – а це означає отримувати прибуток від продажів своєї команди і відкрити власне представництво і вчитися веденню бізнесу у команди професіоналів.
– Бути Консультантом – значить отримати миттєвий дохід від особистих продажів в розмірі 20-50%, а так же економить на покупках товарів для себе й своєї сім’ї та мати можливість вчитися коштом компанії технікам продаж й не тільки.”

Ставимо запитання: “Що Вам цікавіше? Отримувати дохід від продажу продукції і обслуговування клієнтів або створювати команду однодумців і рухатися вперед з командою?”

Укладення угоди

Коли кандидат зробив свій вибір, його правильне рішення можна посилити технікою «3 ТАК». Ставити питання, на які людина може відповісти тільки позитивно:

1. Вам подобається, що Ви можете поєднувати 2 види діяльності завдяки вільним графіком роботи?
2. Вам подобається широкий асортимент компанії?
3. Ви готові приєднатися до моєї команді?

Будь-яка відповідь кандидата говоримо «ВІДМІННО! </ Strong> Ви прийняли правильне рішення! І використовуємо техніку «Список 20»

Техніка «Список 20»

1.Для того, щоб підрахувати дохід Консультанта, пропонуємо скласти список з 20 його знайомих.
2. Просимо його виділити тих, кому він зможе запропонувати продукцію (потенційних клієнтів).
3. Вважаємо його замовлення і дохід за формулою.
Починаємо розмову з того, що нагадуємо потенційному партнеру про те, скільки часу він погодився приділяти роботі (на співбесіді). Якщо при написанні “Списку20” виникають у нього труднощі, допомагайте:
– «Вам на допомогу прийде Ваш мобільний телефон. Адже там у Вас записані точно тільки Ваші знайомі»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.