Чому репетиторство не розв’язує всі проблеми з навчанням відразу або вирішує лише частину проблем.

Маючи досвід не лише в репетиторстві, але й просуванні різноманітних онлайн курсів для підлітків, часто стикався з різними проблемами, які виникають у батьків при виборі репетитора чи курсу. Головною особливістю є те, що замовниками тієї чи іншої послуги майже завжди є батьки, а займатись треба дітям, які не завжди розуміють, що навчання потрібне не батькам, а саме їм. Окрім того – одні, й другі очікують швидких результатів. Тому хочу навести декілька порад стосовно рішення щодо пошуку репетитора.

Перш за все перед тим, як шукати репетитора, потрібно чітко визначитися з метою.

Зрозуміло, що виникає потреба підтягнути школяра, бо з’їхав через хворобу, підготувати до ЗНО, ДПА чи вступу до спеціалізованої гімназії чи ліцею, або поглибити знання з предмета для участі в шкільній олімпіаді. Звертаю увагу на адекватність очікувань батьків, яка має випливати з рівня підготовки учня; рівня викладання в школі, де навчається (надзвичайно важливо); часу який залишився для занять, кількості можливих занять і психологічного навантаження учня та відношення-мотивації до навчання. Адекватність поставленої мети, правильна психологічна підтримка, виходячи з психологічних особливостей та здібностей дитини, дозволяє досягнути бажаного результату. Тому роль батьків в процесі навчання їхньої дитини з репетитором є особливо важливою.

Важливо пам’ятати, що для всіх батьків, без сумніву, важливіше щастя й здоров’я дитини, а не втілення батьківських мрій щодо дитини.

Це не про те, що дитині не потрібно докладати зусиль, Важлива не кількість занять, а кількість ефективних зусиль, тренувань. Цілком зрозуміло – всім хочеться отримати результат якомога швидше, але не можна перевантажувати учня.

Якщо поставлена мета підтягнути знання дитини, то вона може не відразу відбитися в покращенні оцінок. Це не говорить про вину репетитора або учень нездара. На все потрібен час. Зацікавлені батьки повинні помічати все, за що можна похвалити дитину. “Я плачу гроші, а ти не вчишся…” – така позиція ще ніколи не допомагала.

Для дитини важлива віра в себе і задоволення від процесу, які виражаються у визнанні їхніх досягнень, навіть маленьких.

А причин, через які результат тривалий час не відображається в оцінках, може бути кілька.

По-перше, рівень підготовленості та здібності дитини.
По-друге, імідж учня що відстає подолати непросто (відомі випадки, коли учневі довелось доводити учителеві, що він не списує і це такий зараз в нього рівень знань).
По-третє, той же психологічний фактор. Психіка школяра (особливо у випускників) зазнає постійних стресів (школа, репетитори, тягар відповідальності), він може не впоратися з атмосферою в класі або відношенням учителя до нього. Тому при чудових результатах у репетитора, вийшовши до дошки в школі, губиться.
Четверта причина в розбіжності тем, які вивчаються в школі та в репетитора, зокрема, при підготовці до ЗНО. Потрібен час, щоб наздогнати. Якщо навчання на ЗНО, то головна мета – ЗНО.

Впевненість у своїх силах, психологічна стійкість не менш важливі, ніж знання предмету, особливо, під час складання ЗНО. Знання всіх аспектів проблем, які виникли в процесі навчання, дозволять репетитору у співпраці з батьками вдало їх усунути.

Репетитор - не панацея, але реальна допомога

Скористайтеся можливістю отримати якісну послугу репетитора з математики:

Замовити послугу репетитора

Репетитор не чарівник, але якісна підготовка школяра значною мірою залежить від особистості репетитора. Часто буває ситуація, в якій вчитель не тільки не може зацікавити учня, а й відбиває в нього інтерес до предмета. Отже, головними якостями є безумовно, висока фаховість, здатність пояснити незрозуміле, допомогти розібратися з труднощами; вміння подати предмет цікаво та легко знайти спільну мову з учнем.

Хороший репетитор повинен бути терплячим і поважати своїх учнів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.