Які відносини встановилися між вами з вашим спонсором? Тут, швидше за все, може бути два варіанти.

Варіант 1. Ви віддано дивіться спонсору в очі, прямуєте за ним по п'ятах, пунктуально записуєте все його вислови, слухаєте його, хіба тільки хвостиком НЕ махаєте при зустрічі. Спонсор для вас - щось на зразок гуру, за яким потрібно слідувати. У загальному і цілому, ця «тактика тіні», при якій ви один в один копіюєте манеру поведінки спонсора, його інтонації, улюблені слівця, ходу, жести, ключові фрази на «холодних контактах», не так уже й невірна. Мережевий маркетинг - це бізнес дуплікування, отже, для того, щоб розвинути професійні навички, потрібно мати перед очима зразок. Відкрийте будь-яку книгу на тему, і вона по поличках розкладе вам все, що необхідно повторювати. На її сторінках ви знайдете масу корисних порад і доводів на користь цього методу. Але ... дозвольте вас застерегти.

Якщо ви людина старанний, працьовитий і активний, то ризикуєте з подібним завзяттям дійти до повного зникнення. Ви просто перестанете існувати як особистість, перетворившись навіть не в копію, а в карикатуру на вашого спонсора. Ви хочете бути карикатурою? Вважаю, що ні. Тоді схема вашої роботи повинна бути приблизно такою.

Складіть собі список питань, які неминуче будуть виникати у вас при роботі. У більшості випадків ці питання у всіх однакові, отже, можна скоротити час пошуку відповідей і просто уважно простежити, як в подібних випадках справляється спонсор. Далі починається найважче - витяг досвіду. Вам важливо схопити не спосіб, який використовує людина, яка підписала вас, а сам принцип вирішення тієї чи іншої проблеми.

Щоб пояснити, наведу приклад, який не претендує на оригінальність, зате відразу ясно, що мається на увазі. Припустимо, вам важко заговорити з незнайомою людиною. Через це ваші «холодні контакти» перетворюються в моторошнувату історію з домішкою чорного гумору. Чи не смішно, так? Ну, і що ви робите? Правильно, йдете і спостерігаєте, як контактує ваш спонсор. Припустимо, він намагається зав'язати розмову, запитуючи, як пройти в Консерваторію (це абстрактний приклад, нагадую!). Тепер уявіть собі: запитав він в одного, в іншого. З них всього лише троє взяли його за ошуканця або просто вирішили, що це несерйозний бізнес. А потім розповіли знайомим, про те що на такий - то вулиці стоїть людина, яка нібито шукає Консерваторію, а насправді є незалежним дистриб'ютором однієї мережевої компанії. «Так ось, - додадуть ці троє, - послухайте доброї поради: не ходіть туди». Знайомі послухаються. Більш того, вони розкажуть своїм знайомим, а ті - своїм.
Нарешті пів міста знатиме фразу вашого спонсора і бігти від неї як від вогню, завдяки такій ось нехитрої антиреклами. Як думаєте, що вийде в результаті? Точно. В результаті й вулицю, і вашого спонсора, і вас якщо ви почнете використовувати цю фразу, будуть обходити та об'їжджати кілометра так за два.

Як можна копіювати копіюємо? Добре б, якби спонсор пояснив, що потрібно перейняти принцип, в такому випадку - звернення за допомогою, за порадою. Сама фраза «Ви не підкажете, як ...?» неодмінно приверне увагу. Люди так влаштовані, що помічають і відповідають кожному, хто просить у них підтримки. А вже варіантів самого питання може бути скільки завгодно. Справжні майстри тримають у своєму арсеналі неймовірне їх кількість, і холодні контакти ніколи не викликають у них страху або збентеження. Все тому, що колись вони уважно спостерігали за своїм спонсором і повторювали сам принцип розмови з незнайомою людиною.

Висновок: не намагайтеся стати двійником вашого спонсора. Взагалі сприймайте лідерів не як гуру, плавно переходять в засновників нової релігійної системи, а як вчителів, у яких можна перейняти майстерність. Або запитати поради. Знаєте, яку відповідь дадуть ваші метри? «Роби як ми, - скажуть вам лідера, - але тільки по-своєму».

Варіант 2. Ви використовуєте спонсора як жилетку. В тому сенсі, що постійно плаче в його спонсорське плече і скаржитеся, скаржитеся, скаржитеся. При цьому вміст ваших «пенею» стосується не стільки роботи мережевика, скільки ваших особистих невдач.
Спонсор - він не психотерапевт і реабілітації після шоків і стресів не займається. Спробуйте це зрозуміти й не ображайтеся, якщо раптом у відповідь на свою відвертість отримаєте щось на кшталт «це не мої проблеми» або «ну, а від мене ти чого хочеш?». Грубувато, але все-таки вірно. Навіщо перетворювати людину в книгу скарг? Поважайте вашого спонсора і намагайтеся, щоб у вашій свідомості він ні в якій мірі не прирівнювався до смітника.

Нарешті, можливий ще й третій варіант відносин, третя ситуація, в якій ви можете виявитися. Все буває, і доля новачка в мережевому маркетингу може скластися так, що його спонсором виявиться такою ж новачок, буквально днями підписав контракт з компанією. У цьому випадку їм обом буде дуже складно. Але і дуже цікаво. Думаю, якщо з вами сталося саме так, то у вас є всі передумови розвинути відносини зі спонсором в міцну і довгу дружбу «на рівних». Адже всі труднощі вам доведеться долати спільно, а це, як відомо, є надійним способом зріднитися. Що дуже цінно і в плані бізнесу, і в плані вашого власного духовного і культурного зростання.

Жалюгідний той учень, який не перевищує свого вчителя.
Леонардо Да Вінчі

Третій варіант - найскладніший. Проблема полягає в тому, що «готового» наставника у вас немає і вам доведеться його шукати серед дистриб'юторів, що стоять в структурі вище вас. Так от, не ускладнюйте собі життя, набиваючись в учні до топлідера! Чи не тому що у них і без вас справ по горло, оскільки їм доводиться працювати зі своєю лінією і її організацією. Річ у тому що майстри з багаторічним стажем занадто далекі від проблем тих, хто тільки що прийшов в бізнес. Щоб згадати, що саме може завести вас в глухий кут, їм доведеться як би все почати заново. Як думаєте, вийде? Та й чи є в цьому сенс, якщо поряд з вами живуть і працюють нехай менш блискучі поки, але вже володіють певним умінням мережевика, які ще пам'ятають, «як все починалося», а тому можуть чітко і конкретно відповісти на всі ваші нагальні питання. Головне - не соромтеся, запитуйте!

Вам доведеться зіткнутися з помилкою і в майбутньому, коли ви самі станете спонсором і візьметеся за навчання власних дистриб'юторів. Отже, поважайте людини, який запросив вас в компанію, але не намагайтеся перетворитися в нього. Спробуйте скласти список того, на що хотілося б поскаржитися, і провести сортування своїх проблем: в лівий столик - то, що стосується бізнесу, в правий - все інше. Розріжте листок навпіл, і праву частину приберіть в стіл. А з лівого вирушайте до спонсора. Ви зрозумієте, що вирішуючи поширені проблеми разом, ви вчитеся один в одного, а це зближує і надихає всю команду.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.