Сьогодні хочу з вами поговорити про величезний ресурс кожного Мережевика – це не активне поле! Часто цей ресурс повністю покинутий. Чи варто підіймати старе поле або краще набрати нових? Поділюся своєю думкою із цього приводу.

Неактивне поле – це консультанти, які з якоїсь причини перестали розміщувати замовлення. Звичайно ж найпростіше розповісти собі, що це були не ті люди й по – цьому сьогодні не здають замовлення. Але…, подивімося, що відбувається насправді?

Якщо людина досить довгий час не розміщує замовлення у нього є на це якісь свої причини. І ваше завдання в першу чергу упізнати ці причини. Дуже часто Консультант не розміщує замовлення з банальної причини – забув, що зареєстрований, немає каталогу, не знає як це зробити. Чи інша причина – він чимось не задоволений і Ваше головне завдання дізнатися ЧИМ!

Усі Ви знаєте, що якщо Консультант усім задоволений і проінформований, то він, як правило, АКТИВНИЙ!

Тому необхідно з’ясувати, що ж не так. продукція, сервіс, нестача інформації й так далі

1. В першу чергу необхідно подзвонити не активному Консультантові й запитати, чому він не розміщує замовлення. Дзвінок – турбота, а не претензія, а також проінформувати консультанта про нові категорії продукції.

2. Усіх охочих Консультантів необхідно забезпечити каталогами з короткою інформацією про новинки й акції каталогу.

3. Створіть регулярну email розсилку неактивним Консультантам.

4. Проведіть цікавий захід для неактивних Консультантів – демонстрація нових продуктів з можливістю тестування, макіяж, презентація каталогу (на їх вибір)

5. Інформуйте з допомогою смс про спеціальні розпродажі Компанії й акції, які дають можливість замовити улюблену продукцію по супер цінам!

Чому все ж варто працювати з не активним полем?

Тому, що свого часу ви вже витратили достатньо часу для того, щоб знайти та притягнути цю людину у ваш бізнес. І якщо він розмістив декілька замовлень, то тим більше вам треба терміново з ним зв’язатися та упізнати причину не активності.

Якщо людина спробувала Ваш продукт, сподобалася якість, він задоволений вашим відношенням до нього, сервісом та умовами доставлення, то зазвичай він регулярно розміщуватиме замовлення і при цьому буде вам вдячний. Якщо ні, то шукайте причини не в ньому, а в першу чергу у своїй роботі з цим консультантом

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.