Сьогодні хочу з вами поговорити про величезний ресурс кожного Мережевика – це не активне поле! Часто цей ресурс повністю покинутий. Чи варто підіймати старе поле або краще набрати нових? Поділюся своєю думкою із цього приводу.
Неактивне поле – це консультанти, які з якоїсь причини перестали розміщувати замовлення. Звичайно ж найпростіше розповісти собі, що це були не ті люди й по – цьому сьогодні не здають замовлення. Але…, подивімося, що відбувається насправді?
Якщо людина досить довгий час не розміщує замовлення у нього є на це якісь свої причини. І ваше завдання в першу чергу упізнати ці причини. Дуже часто Консультант не розміщує замовлення з банальної причини – забув, що зареєстрований, немає каталогу, не знає як це зробити. Чи інша причина – він чимось не задоволений і Ваше головне завдання дізнатися ЧИМ!
Усі Ви знаєте, що якщо Консультант усім задоволений і проінформований, то він, як правило, АКТИВНИЙ!
Тому необхідно з’ясувати, що ж не так. продукція, сервіс, нестача інформації й так далі
1. В першу чергу необхідно подзвонити не активному Консультантові й запитати, чому він не розміщує замовлення. Дзвінок – турбота, а не претензія, а також проінформувати консультанта про нові категорії продукції.
2. Усіх охочих Консультантів необхідно забезпечити каталогами з короткою інформацією про новинки й акції каталогу.
3. Створіть регулярну email розсилку неактивним Консультантам.
4. Проведіть цікавий захід для неактивних Консультантів – демонстрація нових продуктів з можливістю тестування, макіяж, презентація каталогу (на їх вибір)
5. Інформуйте з допомогою смс про спеціальні розпродажі Компанії й акції, які дають можливість замовити улюблену продукцію по супер цінам!
Чому все ж варто працювати з не активним полем?
Тому, що свого часу ви вже витратили достатньо часу для того, щоб знайти та притягнути цю людину у ваш бізнес. І якщо він розмістив декілька замовлень, то тим більше вам треба терміново з ним зв’язатися та упізнати причину не активності.
Якщо людина спробувала Ваш продукт, сподобалася якість, він задоволений вашим відношенням до нього, сервісом та умовами доставлення, то зазвичай він регулярно розміщуватиме замовлення і при цьому буде вам вдячний. Якщо ні, то шукайте причини не в ньому, а в першу чергу у своїй роботі з цим консультантом