Частенько нас вчать як правильно говорити по телефону, при цьому, не згадуючи, що робити не можна. Тому ми пропонуємо переглянути фрази, які не варто говорити клієнтам по телефону і альтернативні варіанти, як говорити правильно!
1. “Я не знаю”
“Дозвольте, я уточню це питання” (“Ви можете трохи почекати, поки я уточню інформацію”).
2. “Не можу Вам нічого обіцяти”
“Я зроблю усе можливе, щоб вирішити Ваше питання”.
3. “Я Вас не зрозумів”
“Уточніть, будь ласка” (“Дозвольте уточнити, чи правильно я Вас розумію”).
4. “Ви мене не так зрозуміли”
“Дозволите мені пояснити ще раз” (“Я хотів сказати, що”.).
5. “Ви повинні”
“Щоб я максимально оперативно вирішив Ваше питання, Ви можете зі свого боку”. (“Чудово буде, якщо Ви”.).
6. “Ви не праві”
“Так, я з Вами згоден, є така думка, при цьому”.
7. “Одну секундочку” (“Не вішайте трубку, залишайтеся на лінії”)
“Мені потрібна всього хвилинка, щоб. . Ви можете почекати на лінії або мені краще Вам передзвонити”?
8. “Це останній товар на складі”
“Цей товар активно розкуповують, а наступне завезення очікується нескоро”.
9. “Як Ви нас знайшли”?
“Дозволите уточнити, звідки Ви про нас дізналися”?
Також важливо:
– Не використовувати в розмові з клієнтами зменшувально-пестливих слів.
– Не бути надмірно нав’язливими. Не треба намагатися витягувати з клієнта максимум інформації, і при цьому ігнорувати його “інформаційні бажання”.
– Створюйте паузи, не ведіть розмови на повному “автоматі”.
– Завчений текст слід озвучувати частинами, з витримкою пауз, бо в іншому випадку клієнт відчує себе непотрібним.
– Не проявляти в розмові з клієнтом сумнівів і невпевненості.