Частенько нас вчать як правильно говорити по телефону, при цьому, не згадуючи, що робити не можна. Тому ми пропонуємо переглянути  фрази, які не варто говорити клієнтам по телефону і альтернативні варіанти, як говорити правильно!

1. “Я не знаю”

“Дозвольте, я уточню це питання” (“Ви можете трохи почекати, поки я уточню інформацію”).

2. “Не можу Вам нічого обіцяти”

“Я зроблю усе можливе, щоб вирішити Ваше питання”.

3. “Я Вас не зрозумів”

“Уточніть, будь ласка” (“Дозвольте уточнити, чи правильно я Вас розумію”).

4. “Ви мене не так зрозуміли”

“Дозволите мені пояснити ще раз” (“Я хотів сказати, що”.).

5. “Ви повинні”

“Щоб я максимально оперативно вирішив Ваше питання, Ви можете зі свого боку”. (“Чудово буде, якщо Ви”.).

6. “Ви не праві”

“Так, я з Вами згоден, є така думка, при цьому”.

7. “Одну секундочку” (“Не вішайте трубку, залишайтеся на лінії”)

“Мені потрібна всього хвилинка, щоб. . Ви можете почекати на лінії або мені краще Вам передзвонити”?

8. “Це останній товар на складі”

“Цей товар активно розкуповують, а наступне завезення очікується нескоро”.

9. “Як Ви нас знайшли”?

“Дозволите уточнити, звідки Ви про нас дізналися”?


Також важливо:

– Не використовувати в розмові з клієнтами зменшувально-пестливих слів.

– Не бути надмірно нав’язливими. Не треба намагатися витягувати з клієнта максимум інформації,  і при цьому  ігнорувати його “інформаційні бажання”.

– Створюйте паузи, не ведіть розмови на повному “автоматі”.

– Завчений текст слід озвучувати частинами, з витримкою пауз, бо в іншому випадку клієнт відчує себе непотрібним.

– Не проявляти в розмові з клієнтом сумнівів і невпевненості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.